17 March 2013

1st 'Man 2 Man store' at Balansa Loft.





Where I live, in Busan there is no much gathering or space for this kind of event.(I mean for sub-culture of low-ends) but we know there are people who likes what we like. It was very first time having small flea market with good music and good peoples on sunny Saturday afternoon.



Vintage caps









They look good with W&W T-shirt that I made.



Thanks for the Kim "Jefe"









My wife also joined this event with selling home-made cookies.






Lunch Pizza









2 Talls



We had started from noon but people started coming after 3 PM (guess folks had ruff night with some brooze). Some came with their friend and some came alone but it was all good in nice and warm atmosphere. Wish we could have this continuously or monthly and also 'Loft" can be right space for art and cultural inspiration.





9 comments:

  1. You should come next time if you can!

    ReplyDelete
  2. yeah just let me know when and ill stop by

    ReplyDelete
  3. 우와 안녕하세요 우연히 티스토리 들어갓다가 일루 넘어오게 됬는데
    주인장님 어떤분인지도 궁금하고 디게 멋지신거같아요 ㅋㅋ외국사시는거같던대 ㅎㅎ
    요기는 어디에요? 구매욕도 자극되네요 ㅎㅎ
    자세하게는 모르지만 정말 재미잇는 삶을 사시는거같아서 부럽네요 ㅎㅎ

    ReplyDelete
    Replies
    1. 안녕하세요, 방문해주셔서 감사합니다.
      우선 포스팅한 곳은 Balansa Loft라는 곳이고 부산, 경성대에 있습니다.
      '발란사'로 검색해보시면 이것저것 더 많이 알아보실 수 있을거에요.
      저는 외국에 살다가 작년 말에 한국에 와이프랑 들어와서 부산에 살고있습니다.
      :)

      Delete
    2. 우와 소름돋네요 발란사 로프트 쳐봣는대 이미지에 뜨는 액자사진 중애 흑형두명있는 사진잇자나요 뉴에라쓰는 색깜조은 옷입은 두명이요 그사진 전에 잡지서보고 젤조아라하던컷이엇는데 ㅎㅎㅎ
      아 지금 대구사는 고시생인데 제가 왠지 가면 엄청 빠질것같은 예감이 드네요
      샵 인테리어나 장식도 딱제가 조아하는 느낌이고 ㅎㅎ아이템과 애들도 조아하는 느낌이라 ㅎㅎ
      아 요번에 셤 백일정도 남앗는데 합격하고 하고시픈일이 하나더생겻네요 ㅎㅎ
      아 꼭 찾아갈게요 ㅋㅋㅋ온라인으론 참앗다가 ㅎㅎㅎ

      아 글구 제가 외국서 가정꾸리며 사는게 꿈이럿거든요 도미니카엿나? 거기서 사시던 거처럼 ㅎㅎ
      어떻게 그동네까지 가셔소 사시개된거에요?ㅎㅎ

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
    4. 일부러 그 쪽으로 간 건 아니구요, 업무 차 가서 2년 정도 살다가 왔습니다.
      시험 준비하고 계시니 우선 막바지 마무리 잘 하시고 대구면 부산이랑 가까우니
      발란사 로프트도 가보시면 되겠네요~

      Delete
    5. 네 올해 합격하고 한번 꼭 가보겟습니다!

      Delete